vineri, 22 februarie 2013

Reflexii / mine or your's?

 

explicaţiile le găsiţi la SoriN

22 de comentarii:

  1. ce haios! :)
    imi plac mult de tot culorile calde...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E colţul meu preferat din dormitor!
      Aici citesc şi-mi savurez cafeaua... :)

      Ștergere
  2. Frumos e colțul tău preferat din dormitor! Auriul și brunurile, ocrurile, tot ce ține de nuanțele calde și naturale sunt preferințele mele cromatice de top. Foarte reușită postarea, te felicit! O zi minunată îți doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca de obicei.... nu vad! :((
    Auzi, da împarti cana de cafea din pozele Mirelei cu mine? :)))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag! Poţi lua cana cu totul, cafea mă intereseaza! :)
      Glumesc, sigur că da. Chiar mi-aş dori să stăm o dată la cafea/ceai mai multe "domniţe-blogăriţe". Ştiu că eşti departe.., dar pot visa...

      Când ajung la calculatorul meu, îţi trimit pe mail imaginile. O zi minunată!

      Ștergere
  4. Şi mie îmi place seara, să stau numai cu veioza aprinsă :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la noi în dormitor, această veioză este singura sursă artificială de lumină :)

      Ștergere
  5. Postarea asta mi-a mers la inima! Am o manie cu veiozele. Imi plac foaaaarte mult si cu atat mai tare ma enerveaza ca nu am mai mult spatiu sa pun mai multe. :D
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce joc frumos ! Cred ca dormitorul tau e o adevarata oaza de liniste si confort. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, casa ma rupe de tot ce e afara..
      O seara frumoasa, Zina.

      Ștergere
  7. Frumos și cald loc'șor !
    Poți chiar reflecta acolo !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) să ştii că prefer balansoarul din sufragerie.. sau "locul frumos", dacă ştii ce înseamnă...

      Ștergere
  8. Frumos coltisor! Imi plac nuantele de bej...sunt foarte odihnitoare.
    O seara cat ma placuta, Anastasia draga!

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place mult admosfera locului tau de odihna!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place mult cana cu al ei " mine" ;-) ... vreau si eu una :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se vând numai la set "mine-yours" şi le-am cumpărat din Unirea, parter, Blue nu-ştiu-cum..., anul trecut. Oricum, n-am mai fost în acel magazin de atunci, deşi aveau câteva lucruri care-mi plăceau mult. Am uitat! :) Merg rar la astfel de cumpărături, în general când trebuie să fac cadouri - găsesc multe lucruri, iau pentru toate eveminentele care urmează într-o perioadă de timp.. şi gata.
      Acum trebuie să ies iarăşi - vine martie... !

      Ștergere