miercuri, 6 februarie 2013

MfC 6

23 de comentarii:

  1. ce coltisor de paradis...tare as vrea sa ascult susurul apei...
    minunata imagine anastasia,multumesc pentru ea!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. "Fiind băiet păduri cutreieram, şi mă culcam ades lângă izvor ..."

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne, parca sunt in poienita! Aud paraiasul si simt mirosul de verde crud! Duperba fotografie!
    Happy ww! ☆★☆

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. În satul de vacanţă "Fraţii Jderi - Utopie Verde", jud. Vâlcea.
      Găseşti uşor pe net.

      Ștergere
  5. Asta imi aminteste de vara...cand plecam de capul meu sa explorez muntele in timpul vacantei :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumos este acest peisaj, imi sduce aminte de vacanta ....

    Happy WV!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Verde minunat!
    Il astept sa vina. Stii cum? :)
    Happy WW, Anastasia!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce potecuta pietruita si curata!:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Beautiful! I still have a couple of months to wait before things start to get green here.

    RăspundețiȘtergere
  10. Mulţumesc frumos tuturor.
    Am o perioadă mai aglomerată, însă vă vizitez în weekend.

    RăspundețiȘtergere
  11. What a really dreamy scene. I'm transported by your photo. We’re missing you over at Wordless Wednesday Bloggers (www.wordlesswednesdaybloggers.blogspot.com).

    And just so you don’t forget, please sign up for a weekly reminder at http://bit.ly/WPj6rK

    RăspundețiȘtergere
  12. ce frumos e amenajat paraiasul, imi plac bolovanii de pe margine!

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumos,mi-ar place sa ma plimb pe acolo!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumos !
    Mai e putin si vine primavara si totul va fi verde iar!
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere