sâmbătă, 2 februarie 2013

Happy weekend 5 / doar o literă...

 
  Un cuplu decide să-şi petreacă concediul pe o plajă din Caraibe, la acelaşi hotel unde şi-au petrecut luna de miere cu 20 de ani în urmă. Reţinută de unele probleme de serviciu, soţia urma să vină câteva zile mai târziu.
  Soţul ajunge acolo, se cazează la hotel şi observa că în cameră era un calculator conectat la internet. Îi scrie un e-mail soţiei sale, dar, din neatenţie, greşeşte o literă din adresă şi emailul este trimis la .... 


.... o văduvă care tocmai se întorsese de la înmormântarea soţului ei. Citind mailul, doamna a leşinat instantaneu. Băiatul ei, intrând în cameră, îşi găseşte mama fără cunoştinţă lângă calculatorul pe al cărui ecran se putea citi:
”Draga mea soţie, am ajuns bine. Probabil te va surprinde să primeşti veşti de la mine pe această cale, dar acum au calculator aici şi poţi trimite mesaje persoanelor dragi. Doar ce-am ajuns şi am verificat ca totul să fie pregătit pentru venirea ta, vinerea viitoare. Abia aştept să te văd şi sper ca această călătorie să fie la fel de liniştită şi relaxantă, aşa cum a fost a mea!
ps: 
  Te rog nu-ţi lua multe haine cu tine, deoarece aici este o căldură infernală!”


mai multe glumiţe găsiţi la Elly :))

27 de comentarii:

  1. :) o mica greseala. Bine ca doamna vaduva doar a lesinat ca daca suferea cu inima, chiar pleca... pe Lumea cealalta, nu spre Caraibe! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru vizită.
      Weekend cît mai plăcut şi ţie!

      Ștergere
  3. O literă mică, o diferenţă mare :))

    RăspundețiȘtergere
  4. :) Biata vaduva!
    Multumesc pentru clipele petrecute aici cu tine.
    Week-end placut sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  5. :))
    ce ti-e si cu internetul asta :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) cel mai rapid mod de comunicare... :))

      Cu mult timp înainte, se întâmplau astfel de "neplăceri" din cauza serviciilor de poştă.
      A fost mediatizat, la un moment dat, un caz - un domn a primit o scrisoare adresată lui cu o întârziere de 47 de ani parcă, expeditorul fiind decedat de mulţi ani...
      Duminică plăcută, pandhora dragă!

      Ștergere
  6. Ce-nseamnă să greşeşti o singură literă...:)) Haios!

    RăspundețiȘtergere
  7. hahaha... raspusul doamnei:
    "Dragul meu,
    Ma bucur ca ai ajuns cu bine, dar vineri am alt program!
    P.S. Stii ca nu suport caldura! "

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))
      Sunt liniştită în ceea ce te priveşte, nici un mesaj nu te doboară1
      Duminică plăcută, draga mea!

      Ștergere
  8. Super tare gluma! Noroc ca nu ia trimis "virusi" sau spam! :))
    Happy Weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) adevărat! mult mai important decât o invitaţie pentru... dincolo!
      Duminică plăcută, draga mea! Eşti inepuizabilă! :)

      Ștergere
  9. Cred ca vaduva nu s-a speriat de mesaj ci de eventualitatea de a pleca si ea peste o saptamana...acolo :)))
    Excelenta gluma! Si amuzant (pentru noi) ce se poate intampla in cazul unei singure greseli :)
    Happy weekend, draga mea!

    P.S.-Dupa ce ca ajung destul de tarziu, mai am si probleme cu net-ul...:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aha! din acest motiv nu a apărut comentariul meu la tine...

      Acum depinde de ţara de domiciliu... cred că un procent foarte mare dintre americani, de exemplu, ar crede orice.. :)
      Duminică cât mai plăcută!

      Ștergere
  10. Frumos !:)

    O searã cât mai plãcutã îti doresc!
    Multe salutari!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ca sa vezi ce-nseamnă să greşeşti o singură literă!:))
    O zi plina de frumos iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Iti dai seama ce reactie a avut vaduva?=)) de nepretuit :)) Epic Fail :)) foarte bun bancul :)) O satapamana frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere