duminică, 17 februarie 2013

O comedie de weekend....

The Parole Officer (2001) – În această sarcastică şi spumoasă comedie, Steve Coogan este un poliţist onest, dar naiv, care-i supraveghează pe cei eliberţi pe cauţiune. Luat drept pămpălău, un politist corupt îi înscenparol officerează o crimă. Singura modalitate în care îşi poate dovedi inocenţa este să spargă seiful din banca unde sunt păstrate casetele cu înregistrările de la locul crimei. Pentru asta, îi convinge pe cei trei criminali pe care a reuşit să-i reabiliteze, să-l ajute.
The Parole Officer nu este un film strălucit, dar este o parodiere reuşită a filmelor hollywoodiene despre jafuri de bănci, o comedie antrenantă care amestecă amuzamentul lejer cu gaguri mai mult sau mai puţin dubioase şi multe perle de umor britanic negru. Umor marca Steve Coogan plus talentul şi frumuseţea actriţei Lena Headey

10 comentarii:

  1. si eu multumesc.ma gnadeam acum 5 minunte la ce film sa ma uit in timp ce dau la pedale...acum stiu.o duminica armonioasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu m-am amuzat copios :)
      îmi plac filmele englezeşti, eu un umor....!

      Ștergere
  2. Britanicii au stil umoristic propriu pe care restul nu prea îl înţeleg. Mai ales când se pierde o parte din sensul frazelor şi prin traducere.

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc! am sa caut timp sa-l vad.
    te pup. O seara minuata iti doresc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu drag! după un weekend ca al vostru, nu-ţi pot dori decât o săptămână cât mai liniştită! pup şi eu!

      Ștergere
  4. Urmaream pana acum vreo 2 ani un serial politist pe fostul Hallmark, cu un detectiv. Imi placea, fiindca imi plac serialele politiste si pentru ca era asezonat si cu un umor fin, exact acest umor englezesc atat de apreciat.
    Imi plac si parodiile inteligente, probabil ca ar fi interesant de vazut. Nu reusesc insa sa ma mobilizez sa vad un film. Inca nu.. Fragmente de cateva minute de abia reusesc sa pot vedea. Asa, cam cat un trailer...
    O seara placuta, draga mea! :)

    RăspundețiȘtergere