sâmbătă, 16 februarie 2013

Happy weekend 7 / ardelenii...

 http://www.cugetliber.ro/imagini/thumbnail/bancuri01321395719-1345502337.jpg


https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ74FFUAtntxYAn48ELVNaWx_JJ75het7oLXGMDh8NH2AbaxLoQBadea Gheorghe pleacă la o plimbare cu prietenii prin Bucureşti. Pe la Arcul de Triumf încurca circulaţia şi un bucureştean ţipă la el:
- Bă, Gheorghe!
Gheorghe al meu le spune prietenilor:
- Vedeţi bă, pe mine mă cunoaşte toată lumea!



https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRz_7ISqsybTd_nGArGLDD9BlfrR-HJsOxJSKCPEIcc9sX_KR5L 
Ion şi Gheorghe la bar.
Dintr-o dată Ion îi trage lui Gheorghe o palmă.
Acestea zice:
- Ione, mă tu ai glumit sau ai dat în serios?
- Am dat  în serios.
- Bine mă, că mie nu-mi plac astfel de glume!




https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQUkVgOAGJ_swU7aa6yJm4qsBJGJusq_XL_CKN79izbPuwqjRNI 
Un ardelean merge la câmp cu soacra sa. Vine o furtună mare cu tunete şi fulgere. Cum mergeau ei aşa prin furtună, trăzneşte fulgerul aproape de ei, într-un pom... la care ardeleanul zice:
- No, niiii!
După 15 minute mai trăzneşte încă o dată, mai apropae de ei, într-o tufă... la care ardeleanu zice iar:
- No, niii!
Mergând ei aşa,  mai trăznăşte o dată, dar de data aceasta o loveşte din plin pe soacra lui... la care ardeleanul zice:
- No aşee, mă!



https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRbufjwGkI72T8EJ2Q3jDRS81uZIfvZ3TUAR56OehAQIiEPunRi_Q

Ion către Vasile:
- Măi Văsălie, sai că-ţi mănâcă câinele slana!
Vasile:
- Mănâncă pe mumă-sa, că brişca-i la mine!






Un ardelean vine acasă mai devreme dela câmp şi aude zgomote în dormitor. se duce în fugă şi-şi găseşte nevasta dezbrăcată complet, întinsă pe pat, transpirată şi gâfâind...
- Ce-i măi nevastă, ce ai?
- Am infarct... zice ea.
Ardeleanul dă să fugă afară să cheme doctorul, când copilul lui de 4 ani îi spune:
- Tată, tată, unchiul Gheorghe este sub pat, în pielea goală...
Ardeleanul dă fuga înapoi, ridică pătura, îl vede pe Gheorghe dezbrăcat şi-i zice:
- Păi bine mă, nenorocitule, nevastă-mea moare de inimă şi tu umbli ca un bezmetic prin casă în pielea goală, de-mi sperii copilul...

mai multe glumiţe găsiţi la Elly :))

14 comentarii:

  1. Uite, ce-mi place mie e ca si Gheorghe trateaza lucrurile tot cu mare seriozitate ;) :)))
    Foarte bune! Glumele cu ardeleni sunt unele dintre cele mai reusite :)
    Happy Weekend, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragute bancurile dar mai mult mi-a placut piesa de fundal.....

    Emilio Moricone = Chi mal...l-am auzit intr-un film cu Alain Delon dar nu mai stiu care .....Multumesc pentru auditie :)

    Happy WE !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru sinceritate!
      Asta aştept de la prieteni!
      Duminică plăcută!

      Ștergere
  3. Foarte tari bancurile :)) Mereu mi'au placut bancurile cu Gheorghe si Ion :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragă Anastasia, nu știu unde le găsești, dar de fiecare dată la tine sunt niște bancuri care mă amuză cu adevărat, dovadă că uite, chiar acum le împărtășesc cu ai mei, care râd bindispuși. O duminică minunată îți doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, Mirela!
      Mă bucur că reuşesc să vă bucur, măcar câteva minute... :)
      Duminică plăcută şi vouă!

      Ștergere
  5. Hihi ! Săracii ardeleni, au rămas cal de bătaie în locul lui Bulă ! Ăsta o fi la Paris acum ! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Pline de haz bancurile!
    Numai bine îti doresc!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Hihi! Mi-am inceput saptamana in cel mai bun mod: cu zambetul pe buze! :D
    Zi cu soare sa ai!

    RăspundețiȘtergere