miercuri, 14 ianuarie 2015

Inocenţă

12 comentarii:

  1. Wow. Cineva inca mai face acest topic. Miercurea fara cuvinte. Sincer nu l-am mai vazut pe Costin de multa vreme cu acest topic. Chiar sincer nu am mai auzit de el de foarte mult timp. Draguta poza.

    RăspundețiȘtergere
  2. un titlu foarte potrivit... pustiul are o privire asa cum doar copiii pot sa aiba, un amestec de teama, de curiozitate si respect, o privire încarcata de întrebari.
    Happy WW! ☺

    RăspundețiȘtergere
  3. :)...sper ca nu vroia sa-i ia nimeni prajitura ! :)
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, cu privirea aceea calmă şi caldă. Este bine că a stat să fie fotografiat, căci cu farfuria în faţă, nu-i uşor!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce dragut si serios asteapta sa manance prajitura!

    RăspundețiȘtergere
  6. Iubesc varsta in care furculita e tinuta ca o arma.:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Un portret foarte reușit. Felicitări !

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună seara !
    Astăzi am avut o zi foarte aglomerată şi n-am putut veni mai repede în viziză de lucru.Să ai parte de o noapte liniştită şi odihnitoare.

    RăspundețiȘtergere
  9. Cat de serios este! :) E constient inca de acum ca viata nu-i mereu o joaca. :)
    Nu ca aspect fizic, ci ca idee, imi aminteste de un verisor care atunci cand era mic lua cartofii prajiti cu degetele, ii infigea in furculita si apoi manca - zicea ca asa e elegant: sa manance cu furculita, nu cu degetele. :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere