miercuri, 21 ianuarie 2015

Profil

de aşa-zisă necuvântătoare  :)

32 de comentarii:

  1. Ba cuvântează ea, și încă cum !!! ☺

    RăspundețiȘtergere
  2. Ptiu, m-am uitat câteva secunde ca să mă prind că ai găsit o broscuţă.
    Şi zgomotoasă, pe deasupra!

    RăspundețiȘtergere
  3. :) fara cuvinte, care va sa zica :)) Excelenta alegere!
    pup. O zi minunata!
    happy WW! ☺

    RăspundețiȘtergere
  4. Simpatica orcaitoarea :)) Frumoase imagini,mi-ai facut o pofta nebuna de ....vara!!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună Anastasie!
    Frumos ai surprins acestă broscuță!
    O zi minunată îți doresc,draga mea!
    Pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. O seară bună să ai !
    De la mine primeşti o noapte feeric luminată la marginea Cetăţii din Alba Iulia.

    RăspundețiȘtergere
  7. mie imi pare furioasa...:))
    dar imi plac culorile din jur...:)

    RăspundețiȘtergere
  8. :)... un model ascultator si simpatic ! :)
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  9. Mie imi plac broscutele,dar nu m-am gandit sa le pozez.Cred ca sunt imprevizibile si trebuie ceva indemanare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am fotografiat-o din cealaltă parte a iazului. ând m-am apropiat a zbughit-o. :)

      Ștergere
  10. Suuuuper poze! :)) La o prima si neatenta vedere am avut senzatia ca e o insula fotografiata de la inaltime, broscuta fiind o forma de relief inalta! :)) Ce senzatie! Apoi mi-am zis ca prea seamana cu o broscuta aceasta forma de relief! :))
    Zile fericite iti doresc! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  11. Vai dar cit scandal pot sa faca! Mi-am adus minte, cind am vazut imaginile, de intimplarea cu Sf. Calinic si broscutele care nu-l lasau sa se roage. :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Artă fotografică curată!
    Cât despre broscuţă, uitându-mă la toate culorile de pe ea şi de pe lângă ea, nu am putut să nu mă gândesc la cât de minunat e Creatorul a toate...

    RăspundețiȘtergere