sâmbătă, 3 ianuarie 2015

mini-retrospectivă 2014

Luni, 5 ianuarie, voi începe serviciul. Nu pot spune că abia aştept, căci nu este aşa. Sicer, cred că aş avea nevoie de încă o săptămână de vacanţă pentru a-mi încărca cu adevărat bateriile. Aşa că m-am apucat să-mi pregătesc cele necesare - o nouă agendă (cu numere de telefon absolut necesare, sărbători, zile importante etc) şi folderele pe 2015. Mi-am ordonat fotografiile şi le-am trecut pe o memorie externă, dar, înainte de asta le-am privit îndelung... cu nostalgie. Zile sau momente importante, vacanţe, plimbări... toate celelalte care mi-a adus bucurie în 2014... le-am retrăit cu multă bucurie  :)
O scurtă amintire........ 
... şi pentru că nu ne-am programat încă nimic, sunt tare curioasă ce vom face anul acesta  :)

11 comentarii:

  1. frumoasa retrospectiva a anului 2014. Sunt sigura ca si 2015 va fi plin de clipe frumoase. Viitorul nu ne este dat sa-l cunoastem, însa cu siguranta ca daca drumul pe care-l vom alege va fi însotit de optimism, respect si toleranta, atunci viitorul va fi luminos.
    te pup draga mea ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ştii, e primul an în care simt puternic ceea ce spui. Totul e blanck. Curios... !?!
      te pup şi eu, draga mea ♥

      Ștergere
  2. Si eu incep serviciul luni, si nu am niciun chef.Tare mi-as dori o vacanta de vreun an :) Momentele frumoase ne fac viata plina de amintiri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă gândesc des la o astfel de variantă, dar mie şase luni cred că mi-ar ajunge :)

      Ștergere
  3. o sa fie frumos, tocmai pt ca nu e programat! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu trec fotografiile pe memorie externa,dar lunar ca am timp destul.Am pierdut odata multe poze si asa ma asigur.Nu trebuie sa faci planuri,pentru ca e frumos sa dai cu banul.Nu ati dat?Eu am facut concedii dand cu banul si au fost super.Un an cu multe impliniri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mi le trec (săptămânal) doar pe cele de serviciu plus înregistrările video, pe cele personale mi-e drag să le privesc din timp în timp... aşa că le ţin într-un folder pe desktop :)
      Nu am încercat varianta cu banul :) Trebuie însă să ne propunem destinaţii, să avem din ce să alegem. :)
      Mulţumesc frumos pentru urare, asemenea şi vouă Buni.

      Ștergere
  5. Sunt bucuros să-ți spun că eu o să merg la serviciu abia marți! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. din mers, pe parcurs :), o sa fie frumos!!!

    RăspundețiȘtergere