vineri, 2 ianuarie 2015

Primul jurnal de ... 2015

Astăzi.... 2 ianuarie 2015, ora 9.00
Afară... încă este zăpadă multă şi ger, însă, faţă de ziua de ieri, este cenuşiu. E posibil să ningă, sau doar ne depresează  :)
Mă gândesc ... la ceea ce mi-a spus Carmen - [Peste tot în lume, marile oraşe au organizat în centru megapartys... unele s-au sfârşit grav, când masa de oameni intră în panică, uită cel mai elementar bun simţ şi se comportă ca animalele... Zeci de oamneni, cu toate că s-au dus sănătoşi şi fericiţi să serbeze revelionul, nu au mai apucat anul 2015... Trist!] - Îmi pare tare rău pentru cei care aleg să-şi petreacă trecerea dintre ani în acest mod. Pe de altă parte îi înţeleg: sunt atât de singuri şi disperaţi, încât ar face orice să dispară această stare, chiar să se dea jalnic în spectacol, cum de altfel au făcut-o multe doamne şi domnişoare :(
Am văzut câteva imagini din Londra şi mi s-a rupt inima. Parcă mi s-ar întâmpla mie...
Iar politicile actuale nu fac altceva decât să rupă omul de el însuşi, prin tot ceea ce promovează. Asta-i trist! Sunt din ce în ce mai mulţi oameni slăbănogiţi sufleteşte care nu pot ţine piept avalanşei de răutăţi promovate...
Locurile de unde învăţ ... din greşelile proprii. Nu din toate, că nu sunt atât de bună, doar din unele.
Sunt recunoscătoare pentru ... ultimele zile, petrecute în linişte şi bucurie alături de soţul meu.
Dinspre bucătărie ... deocamdată nimic, aştept să se trezească şi Bogdan şi... mai vedem. Dacă tot suntem la acest capitol...tare aş face o supă de pui... mmmmm....
Sunt îmbrăcată cu ... şosete groase de lână şi unul dintre halatele soţului meu. Am luat şi eu ce-am nimerit... înainte de cafea  :)  Altfel, pijamalele sunt la loc de cinste zilele acestea...  :)
Sper ca în 2015 ...  să mai schimb interior ceva. Nu mult, că este greu să rup din mine, dar ceva-ceva, din aproape în aproape.
Ascult ... Sfânta Liturghie la radio Trinitas. Astăzi este prăznuit Sf.Serafim de Sarov, un sfânt rus, tare drag mie. Sunt impresionată, rar slujbă atât de lină la Patriarhie !
Unul dintre lucrurile mele preferate ... pâine cu unt şi dulceaţă lângă cana de ceai  - la micul dejun.
Unele planuri pentru sfârşitul săptămânii ... Ooo, da. Primul weekend din 2015. Multe am fi putut face, dar Bogdan este răcit şi vom sta în contiunuare în casă. Este bine pentru că dormim mult, ceea ce ne face tare bine. Simt cum toată oboseala acumulată din septembrie până acum începe să se risipească...
Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtăşesc cu voi:  
Cu burta la soare aş putea-o numi  :)  ..după ce s-au hrănit bine. Ieri a fost toată ziua soare, cum am presupus încă de dimineaţă. O zi minunată tuturor şi un weekend plăcut!

12 comentarii:

  1. eu doresc ca anul 2015 sa fie un an al pacii si stabilitatii. Cu cât sunt oamenii mai linistiti si multumiti, cu atât ne vom simti cu totii mai bine.
    Un weekend minunat îti doresc, Anastasia draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, pacea şi stabilitatea aduc liniştea în inimile oamenilor. Să spercăm că din ce în ce mai mulţi oameni gândesc aşa!
      Weekend cât mai plăcut, draga ea! pupici

      Ștergere
  2. Cu speranţa că anul nou va fi mai bun decât bătrânul 2014, îţi trimit o mie de urări de bine însoţite de îmbrăţişări şi îţi urez un An Nou Fericit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos pentru vizită şi urări! Întorc îmbrăţişările şi urările :)

      Ștergere
  3. Simpatici foc gugustiucii. Un an nou frumos plin de bucurii. Cu drag, Ella. http://ellafairytale.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să-i vezi ce gălăgioşi sunt dacă întârzii cu păpica... :)

      Ștergere
  4. Jos pălăria în fața compasiunii tale față de capitala țării unde prostia a depășit puterea mea de imaginație: nu o să uit niciodată titlurile din ziarele londoneze și pe politicianul care a mers la aeroport acum un an să vadă cu ochii lui pe invadatorii din România! În rest, numai bine și un an nou cu împliniri! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. cat mai putina bataie de cap la munci, si rasfat cat cuprinde in restul timpului :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper să-mi reuşească prima parte, tare aş vrea!
      Cât despre a douaparte... trebuie să învăţ :)
      pupici

      Ștergere
  6. conteaza mult momentele de liniste, in curand vom reveni la agitatia de zi cu zi...ce departe va fi aceasta vacanta de iarna...
    totusi, important e ca a existat si ca avem ce ne aminti, frumos :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar dacă nu ne amintim, frumosul trăit se aşează în inimă ... :)

      Ștergere