miercuri, 7 ianuarie 2015

Prima miercuri

fără cuvinte din 2015.
 

33 de comentarii:

  1. zici ca e din catifea, e tare frumoasa, sigur e o ea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. crezi?
      adevărul este că e foarte blând(ă).. nu e deranjat(ă) de prezenţa mea (creanga este destul de aproape de geamul de la bucătărie)..

      Ștergere
  2. Ce curios se uita la tine ! Reusite fotografii !
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  3. prietena ta este tot mai familiara... o dragalasa! In curând cred ca veti servi cozonac împreuna, în timp ce tu sorbi si din cafeluta :))
    Happy WW! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai este unul care mă necăjeşte constant - îi goneşte pe toţi. Până nu se satură el, nu are voie nimeni să mănânce. Dar, este foarte sperios la rândul lui. Nu reuşesc să-l "prind"..., dar îl pândesc :)
      Ceilalţi sunt o dulceaţă, majoritatea se lasă fotografiaţi. Cred că s-au obişnuit cu mine...

      Ștergere
  4. Bună dimineaţa şi LA MULŢI ANI liniştiţi. Nici n-am remarcat că este prima MFC.

    RăspundețiȘtergere
  5. Adorabilă turturea ! Iubesc mult păsările astea și mă bucur că în prima miercuri le-ai postat tocmai pe ele !

    Să ai zile frumoase, Ana !

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumusete mica, ne tratezi cu spatele? :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună Anastasia!
    Frumos ai surprins aceste superbe păsărele!
    O zi minunată îți doresc!
    Te îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. Înţeleg că te vizitează des, ce drăguţ să ai aşa o prietenă!
    Superbe fotografii faci, ţi-am mai spus, nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zilnic, la micul dejun. Uneori îi văd şi seara (că sunt mai mulţi) :)

      Ștergere
  9. Tare frumoase fotografii! O zi frumoasa sa ai! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Iti vine sa pui mana pe ei.Daca le dai mancare devin prietenosi.In parc,am uitat sa le iau grau,aproape se urcau pe haina mea.Sunt tare frumosi!

    RăspundețiȘtergere
  11. Wow, great capture. `Love the muted colours, sharpness of the bird and fuzzy background.

    RăspundețiȘtergere
  12. o companie tare placuta si frumoasa!:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce aproape e! Incearca sa te ignore, dar si sa se imprieteneasca cu tine...

    RăspundețiȘtergere
  14. Chiar am citit de curand ca desi sunt pasari timide s-au apropiat foarte mult de oameni, le studiaza comportamentul. Minunate cadrele, atat de aproape ai putut fotografia, sunt uimita! Vreau si eu! :)

    RăspundețiȘtergere