vineri, 9 noiembrie 2012

Albinoni


8 comentarii:

  1. Muzica potrivita înainte de culcare, mai buna ca un somnifer!
    Somn usor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai poposit la ceaiul de seară?
      bine-ai venit, Dan!
      mulţumesc, chiar am dormit bine :)
      weekend plăcut!

      Ștergere
  2. Ajung cam tarziu la ceai...desi, sa-ti spun ceva.
    Eu uneori am baut ceai noaptea. Noaptea insemnand ora 2 sau chiar 3... Cu dulceata de visine si cu unt pe paine...:)
    Sunt o pasare de noapte...
    Frumoasa e melodia... Sigur ca o stiu. Pe aceasta am reusit sa o (re)ascult...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oricând eşti binevenită, iar ora.. atâta timp cât e întuneric şi linişte, ceaiul şi muzica sunt o delectare!
      M-am hotărât să o fac rubrică permanentă. Ce zici?

      Ștergere