sâmbătă, 3 noiembrie 2012

happy weekend # 33



alte glumiţe la elly  :))

25 de comentarii:

  1. Buna Asia!
    Si mie imi place acest moment! :))
    O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mare actor a fost Toma Caragiu. Sunt mandra ca ne amintim de el, sunt mandra ca teatrul din Ploiesti ii poarta numele.
    Happy weekend, Anastasia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vienela, te îmbrăţisez!
      Toma, Cotescu, Marin Moraru, Jean Constantin, Birlic ş.a., actori care nu vor mai fi egalaţi... Ne bucurăm, încă, de înregistrările rămase. Weekend plăcut!

      Ștergere
  3. Nu pot sa vad inregistrarea, dar cunosc sceneta . A fost un mare actor!
    Happy weekend !

    RăspundețiȘtergere
  4. E plin la TV de din astia care vorbesc pretios, avand impresia ca sunt oameni culti :)
    Doar sa deschidem televizorul. ;)
    Eu sunt fermecata de cate ori il vad pe Toma Caragiu. Am fost intotdeauna. Si mie imi plac valsurile lui Schopenhauer ;)
    Happy weekend! Si multe multumiri pentru acest moment superb!

    RăspundețiȘtergere
  5. Fata lui Toma Caragiu (din prima lui casatorie) statea împreuna cu mama ei la noi pe strada si facea parte din grupul de prieteni al fratelui meu cel mare. Atunci cand sa prabusit blocul si el a murit, nu numai familia a tinut doliu, ci toata strada! A fost un om deosebit si îmi pare bine ca face parte din amintirile mele din copilarie!
    Un weekend la superlativ îti doresc Anastasia!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, Minnie, asemenea!
      E weekend şi amintindu-mi că avem nevoie de un relaxativ...:)
      Te pup!

      Ștergere
  6. Toma Caragiu a fost si o sa ramana un mare actor!
    Weekend frumos in continuare:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Un ma re actor disparut prematur dintre noi....

    RăspundețiȘtergere
  8. Unul din cei mai mari actori ai noștri.Păcat...Dar ne amintim cu mare drag și respect.
    Happy Weekend! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Happy weekend, Mirela!
      ...cu drag si respect!

      draga mea, eu mai pot comenta pe blugul tau.
      imi pare tare rau; nu stiu cum sa fac
      a, incerc anonim, sa vad daca pot... :)

      Ștergere
  9. Mulţumesc pentru că mi-ai adus aminte! :)
    Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
  10. superb moment! un actor desavârsit! adorabil Sketch!
    un weekend minunat îti doresc , Anastasia draga!

    RăspundețiȘtergere
  11. Un mare actor cu o moarte tragica! Desi gandul la el aduce pe multe fete un zambet nostalgic, la fel aduce si tristete in privire.
    Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
  12. A fost si o sa ramana un mare actor!
    O duminica însorita îti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere