joi, 15 noiembrie 2012

amintiri

6 comentarii:

  1. dupa parerea mea, cea mai fumoasa piesa a lui Baniciu :) superbe versuri iar vocea lui, parca e mângâiere... O balada adorabila!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A mea este "Dacă ai ghici..."
      Toate-mi plac, dar aceea are ceva special..

      Ștergere
  2. Ce tanar era Mircea Baniciu!!!
    "... chinul asteptariiii...
    iubita in prag ma asteapta...
    o pasare de noapte....
    vor sa mi-o ia din brate...
    in taina asteptam un rau sa mi se intample...
    acum sunt sunt singur si tarziu iubita e departe ... si zilele sunt moarte...
    dusmani rai si nevazuti vor sa mi-o ia din brate...
    si in taina asteptam un rau sa mi se intample...
    doar vantul apa scutura ... din ramurile ude...din ramurile ude..."

    Frumos, frumos, frumos, romantic si melodios

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mă bucur că t-am bucurat, Anca.
      o seară cât mai plăcută!

      Ștergere