luni, 19 noiembrie 2012

Fericea / Maramureş

    În urmă cu doi ani am găsit undeva, pe un site, nici nu-mi mai amintesc unde..., un banner de promovare al unei şcoli dintr-o localitate din Maramureş, de care nu auzisem niciodată: Fericea. Curioasă, am intrat pe link şi m-am felicitat că am făcut-o. Copiii din acea şcoală doreau să-şi facă propria lor bibliotecă. Mi-am alertat prietenii şi, fiecare din cât a avut, a trimis câte un colet.
    Ieri am primit un alt mail de la d-na Anca Ceteraş, una dintre profesoarele din acea şcoală, cu mulţumiri şi cu rugămintea de a le promova noul proiect şi de a-l vota, începând de astăzi:
http://www.incautarealuiandrei.ro/ce-e-putin-pentru-altii-e-mult-pentru-noi


   Dacă vă place, vă rog şi pe voi să-l votaţi, iar pentru cei care mai au cărţi în dublu exemplar sau ...., adresa şcolii este:
Şcoala Gimnazială Fericea
Loc. Fericea nr.13
Com. Valea Chioarului
Jud. Maramureş


Ce e puţin pentru alţii este mult pentru noi...!

4 comentarii: