vineri, 2 noiembrie 2012

reflexii

invitaţiile sunt la Sorin

16 comentarii:

  1. superba familie! despre idee, ce sa mai spun! absolut grozava! felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Fotografii in rama.
    Frumoase reflexii si ingenioasa ideea!
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cele trei "reflexi" sunt ale tale? Daca da, cati ani au?
    Un weekend frumos îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt ale mele (ai mei!).
      Sunt fraţii unei studente la artă cinematografică.
      Weekend plăcut!

      Ștergere
  4. Buna anastasia,deosebite reflexiile sufletului tau!
    Weekend de poveste va doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumim, Iulisa.
      Sperăm să fie de poveste, căci primim oaspeţi dragi, pe care nu i-am mai văzut din august.
      Weekend minunat!

      Ștergere
  5. Excelente! Si ideea si "aranjamentul" :)
    Viata fericita sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte intersanta compozitie. O idee deosebita, se vede ca e a cuiva care studiaza artele.
    P.S.-Anastasia, eu am fost cam bolnava ultimele doua-trei zile...de aceea nici n-am mai ajuns aseara. N-am putut raspunde nici la comentariile de la mine...Nici sa pregatesc HW mai devreme ceva...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau... raceala, nu?
      Ai grija de tine.
      Te-mbratisez.

      Ștergere
  7. Sublime si incantãtoare imagini !
    O seara cât se poate de placuta!

    RăspundețiȘtergere