sâmbătă, 10 noiembrie 2012

happy weekend 34

 dacă-i sâmbătă... mergem la elly! :))
O blondă, într-un avion, stă lângă un avocat. La un moment dat, avocatul îi spune:
- Hai să jucăm un joc: eu îţi pun o întrebare şi, dacă nu ştii răspunsul, îţi dau 5 dolari, apoi îmi pui şi tu o întrebare şi, daca nu ştiu, eu îţi dau 50 de dolari.
- De acord, zice blonda, iar avocatul o întreabă:
- Care e distanţa de la pîmânt la lună? Blonda nu ştie şi îi dă cei 5 dolari.
Vine şi rândul blondei să întrebe:
-Ce urca muntele în 3 picioare şi îl coboară în 4 picioare?
Stă avocatul, se gândeşte, îşi stoarce creierii, dar nimic. Îi dă blondei cei 50 de dolari.
Când să coboare din avion, avocatul o întreabă, curios, răspunsul ghicitorii.
Blonda zâmbeşte şi îi întinde o hârtie de 5 dolari...
Poliţistul îl chestionează pe conducătorul auto internat în spital:
– Cum a avut loc accidentul?
– Conducătoarea autoturismului din faţa mea 
a semnalizat schimbarea direcţiei de mers către stânga.
Şi?
Şi, contrar tuturor previziunilor mele, a virat la stânga…


Un preot catolic, un pastor reformat şi un rabin vor să afle care e cel mai bun în meseria sa.
Se duc în pădure, îşi aleg câte un urs şi încearcă sa-l convertească.
Ulterior, catolicul povesteşte:
- Am găsit un urs, i-am citit Catehismul şi l-am stropit cu agheasma. Săptămâna viitoare îl aştept la împărtăşanie.
- Am găsit un urs si i-am ținut o predică din învăţăturile Domnului. M-a lăsat sa-l botez, zice şi pastorul.
Cei doi privesc apoi spre rabin, care zăcea pe o targă, înfăşurat în bandaje.
- Poate că nu ar fi trebuit să încep cu circumcizia, zice acesta...

Weekend minunat tuturor!

19 comentarii:

  1. Bancuri excelente! :)) Si imagini sugestive!
    Sa mai zica cineva ca (toate - ups!) blondele au un singur neuron! :))
    Happy weekend, Anastasia!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte bune bancurile pe care le-ai ales pentru astazi. Mi-a placut mult cel cu blonda. Sa fie dovada ca nu este adevarat ce se spune despre ele sau ca barbatii se lasa prea usor pacaliti? :))
    Happy weekend, Anastasia!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase bancurile! M-au distrat...
    Totusi ai idee ce s-ar fi întamplat cu un popa ortodox daca ar fi vrut sa converteasca ursul? :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de gresit gandesc barbatii despre femei! :))) Asta apropos de schimbarea directiei de mers ;) dar si despre prejudecata legata de blonde.
    Iar rabinul, cu siguranta nu trebuia sa inceapa cu circumcizia :))
    Relativ la cicumcizie...mi-am amintit un alt banc, cu unul care voia sa se casatoreasca cu o evreica...si in loc sa-si faca circumcizie si-a facut castrare :)) Ca asa a inteles el...

    Happy Weeekend, draga Anastasia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, dar nu cred că toţi. Am cunoscut şi cunosc câţiva care..
      :)) da, tot eu l-am postat :)
      Weekend plăcut draga mea!

      Ștergere
    2. Cred ca da...ca de curand l-am citit :)
      Nu toti, desigur, dar asa, in general si mai ales in bancuri ;) Si eu cunosc destui care nu.
      Merci. :)

      Ștergere
    3. În general, da, sunt răutăcioşi.. le-ar trebui un şoc cultural - exil, 1-2 ani, în tările nordice :)
      Duminică plăcută!

      Ștergere
  5. :)) superb bancu cu blonda! Toate trei sunt excelente, darbancuri care sa arate ca blondele nu sunt asa cum trâmbiteaza invidioasele brunete, brune si roscate, sunt mai rare! ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am mai auzit câteva, dar le-am uitat... :(
      Weekend minunat!

      Ștergere
  6. Te felicit pentru glumele alese și fotografiile inspirate!
    Happy Weekend! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Amuzante toate glumele tale,Am ras copios!
    Sa-ti fie seara bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte amuzante bancurile:)) Si cred ca ar fi fost mai bine si pentru rabin si pentru urs daca nu incepea cu circumcizia:))
    O duminica placuta:)

    RăspundețiȘtergere
  9. :)))) bun bancul cu blonda si cea cu ursul. Cat despre semnalizare, se stie de cand lumea ca femeile au o problema in a deosebi stanga de dreapta in timpul condusului, dar e rau pentru cei care se cred prea destepti sa fie atenti :)) ... o zi faina!

    RăspundețiȘtergere