vineri, 16 noiembrie 2012

red weekend flowers


 

27 de comentarii:

  1. Gorgeous! The tulips are my favorites.

    RăspundețiȘtergere
  2. wow, these are absolutely beautiful! a brilliant flower arrangement.

    Trumpet Vine

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos e rosul!
    Si eu am ceva rosu azi ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. a plethora of orange beauties.....superb shots that almost feel hot to the touch....

    RăspundețiȘtergere
  5. LOvely red colors! have a nice week end!

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbe flori roșii ! Încălzesc atmosfera oricărei zile, nu numai pe cea a weekendului.

    RăspundețiȘtergere
  7. Just a gorgeous rich colour! Delightful!

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoase culori, superbe flori! O seară frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Privind aceste flori, prin minte îmi trecu o întrebare:
    Ce poate fi mai frumos ca o floare frumoasă?
    Până să tastez întrebarea, mă gândii şi la răspuns:
    Mai multe flori! Asta găsii aici :)
    O seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  10. antiryum sun florile mele preferate...

    RăspundețiȘtergere