duminică, 4 noiembrie 2012

Misiunea

Astăzi vă invit la film: Misiunea.

 
Distribuţia:
Robert De Niro (Rodrigo Mendoza)
Jeremy Irons (Parintele Gabriel)
Ray McAnally (Cardinalul Altamirano)
Aidan Quinn (Felipe Mendoza)
Cherie Lunghi (Carlotta)
Ronald Pickup (Hontar), Chuck Low (Cabeza)
Liam Neeson (Fielding)
Bercelio Moya
Sigifredo Ismare (Doctor vraci)
Asuncion Ontiveros, Alejandrino Moya
Daniel Berrigan (Sebastian)
Rolf Gray (iezuit)
Álvaro Guerrero (iezuit)..
Durata: 126 minute
An: 1986  
Ţara producătoare: Anglia

6 comentarii:

  1. S-ar putea sa fie interesant. Imi place mult Jeremy Irons. Orice rol il face cu o daruire extraordinara. L-am vazut in destule filme. Pentru mine, un film in care joaca e un fel de garantie ca filmul merita vazut.
    Multumesc pentru invitatie :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar merită. Eu am aflat de curând de el şi nu-mi vine să cred că l-am sărit! E totuşi din 86!
      Şi Robert de Niro are un rol ...
      Vizionare plăcută!

      Ștergere
  2. L-am vazut si e intr-adevar deosebit! O sa il revad insa cu placere!
    Multumesc Asia!
    Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. am vazut filmul si mi-a placut foarte mult! îmi place deosebit si Robert de Niro, are un fel de a fi special!
    Weekend minunat îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiecare actor are felul lui unic de a se exprima..., un gest, o privire, o atitudine - numai a lui!
      Ţi indiferent de rolul pe care-l joacă, îl recunoşti.
      Îmi place să urmăresc modul în care pătrund personajele - de exemplu la Johnny Deep mă uimeşte capacitatea lui de a interpreta o mulţime de personaje la fel de bine!
      În fine, mă întind prea mult la vorbă.. :))
      Duminică plăcută!

      Ștergere