marți, 27 noiembrie 2012

Nicicând doi


 
Alexandra Uşurelu - Nicicând doi
Muzica: Walter Dionisie
Versuri: Anca Oprescu
Concert S.T.U.P. - Fratelli Expresso Bar
 Un singur munte, nicicând doi,
Urcuş îi eşti, eu, vale
Acelaşi timp curge prin noi
Eu pas îi sunt, tu cale

Pe-acelaşi chip Clipa încrustăm
Eu lacrimă, tu, zâmbet
Pe-aceeaşi coardă adăstăm
Tăcere- eu, tu- cântec
Suntem doar unul între noi, nicicând doi

Un singur Soare ne e rug
Cenuşă-i sunt, tu, focul
Lumină ţeşi la straiul Lumii
Eu rană-i sunt, tu, trupul
Suntem doar unul între noi, nicicând doi.

12 comentarii:

  1. Tare fain!
    O zi faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos, e prima auditie pt mine!

    RăspundețiȘtergere
  3. un superb moment ai impartit aici cu noi! multumim!
    la cat mai multe asemenea seri! pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Senzaţională melodia! Mi-ai făcut seara mai frumoasă!
    Superb blog ai!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vreau să subliniez că mă bucur enorm că ţi-am descoperit blogul:x

    RăspundețiȘtergere
  6. O fata frumoasa, cu o voce la fel de frumoasa...
    Placuta muzica! Creeaza o atmosfera speciala...
    O noapte buna, draga mea!

    P.S.- Am fost plecata aproape doua zile, in seara asta am revenit...

    RăspundețiȘtergere