marți, 13 noiembrie 2012

daruri în dar...

Melly şi Minnie mi-au oferit fiecare câte un dar...
Vă mulţumesc pentru dragoste!
Le ofer şi eu, la rândul meu, drept mulţumire...

 

Dar trebuie să şi răspund...
  Pentru Minnie, că-i mai scurt - iubita mea, mi-am făcut blog pentru că m-a rugat cineva să-i întreţin site-ul. Şi, pentru că nu ştiam la momentul acela nimic despre acest domeniu, m-am apucat să învăţ. În septembrie, când ar fi trebuit să-mi iau job-ul în primire, s-a răzgândit.... Şi uite aşa am rămas eu cu un blog, ...iar acum cu două! :)

  Pentru Melly - voi răspunde "în oglindă":
1. şi mie-mi place să gătesc "fantezist", iar soţul meu este încântat
2. eu port doar verigheta
3. foarte rar mă fardez, când mergem în locuri "cu pretenţii"
4. îmi place să mă întind pe iarbă şi să simt pământul...
5. mie-mi plac halatele călduroase, mari şi cu glugă. Dacă nu mă mai văd din ele, e perfect. :) 
6. şi eu sunt discretă  :)
7. aaaaa............, ador să merg desculţă.

Partea cu datul mai departe este mai complicată, deoarece văd că majoritatea au primit deja. Ofer totuşi acelaşi mic "award" şi, în ordine alfabetică, celor pe care-i vizitez mai des (în afară de Călin şi Doru)
cu întrebarea:  
Ce mi-aţi dărui de Crăciun? 
 nu mă cunoaşteţi, deci...

34 de comentarii:

  1. Interesant cum si de ce ti-ai facut blog. Si secretele ;)
    Nici nu stiu cum sa fac. La intrebarea pusa iti raspund aici sau...? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. OK. Stii ce ti-as cumpara? Cred ca s-ar potrivi de minune si ti-ar placea.
    Ceva cam asa:
    http://www.4interior.ro/obiecte-decorative/ceainic-bronz-dragon-p200.html

    sau asa:
    http://magazin.greentea.ro/ceainic-fonta-infuzor-propriu-shanghai-rosu-p-974.html?osCsid=253b72ede092159cb4042

    sau:
    http://magazin.greentea.ro/ceai-pentru-doua-persoane-zara-p-1108.html?osCsid=253b72ede092159cb4042

    sau:
    http://www.one.ro/shopping/produse/ceainic-trandafiri-violet-6440485-produs

    sau:
    http://smallgifts.ro/cani-cesti-ceainice/56-ceainic-cu-infuzor-si-capac.html

    Chestii de genul acesta. Mi se par superbe. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna dimineata! Multumesc!
    O "analiza" la raspunsurile tale se poate? Doar la unul! Mersi!
    Porti doar verigheta? Si care e traseul spre job? Mergi cu masina personala? Bun, si la serviciu cum se uita colegii daca esti asa, fara haine, "doar cu verigheta"?

    Daca as putea, ti-as trimite un om de zapada care sa stea la fereastra ta pana in aprilie! Omul de zapada sa cante colinde si sa iti ofere un cos cu mure, cu cetina, cu catina, cu porumbe, cu mere si covrigi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) da, faină remarcă!

      Mulţumesc frumos de dar, e minunat!
      Îţi meiţi pe deplin premiul! :)

      Ștergere
  4. Multumesc, Anastasia :)
    Eu ti-as face cadou multe felicitari desenate, ca sa le poti da si tu mai departe celor dragi tie :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos!
      M-ai făcut fericită numai cu gândul!
      Te îmbrăţişez cu drag!

      Ștergere
  5. Sară bună! Mulţam fain de cadou!
    Io nu mă pricep la făcut cadouri, din păcate ...
    dar cred că cel mai fain "cadou" ce-l poţi face cuiva drag e să fi lângă el cu tot sufletul, mai ales de Crăciun!
    Gânduri dragi din Apuseni!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, Florin!
      Ne-ntâlnim în rugăciune până-atunci!

      Ștergere
  6. superb! si mie imi place sa merg desculta prin iarba... vara intreaga am talpile verzi, ca o tarancuta! :))
    paltoanele cu gluga le ador si eu :)) (pentru ca nu-mi plac caciulile!) Discreta... si eu sunt! :)) nu mai spun nimanui ce mi-ai destainuit aici :))

    RăspundețiȘtergere
  7. motivatia pentru care ti-ai facut blog e funny si dovedeste ca atunci cand un lucru trebuie sa se intample...se intampla! :)
    mi-ar placea sa-ti daruiesc un sal din casmir adevarat de cuoarea mierii impachetat frumos in hartie matasoasa verde si asezat tot intr-o cutie de matase verde legata cu fundita aurie...asa vad eu darul de Craciun pentru tine draga anastasia :)

    multumesc pentru nominalizare si pentru apreciere,am primt si de la Minnie aceasta leapsa si sper sa ma pot achita curand de promisiunea facuta:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu te păcălesc deloc cu toate postările astea întunecate...! :)
      e un dar perfect! mulţumesc frumos!

      din punctul meu de vedere, ai împlinit-o - eu avea doar o întrebare! mai rămâne doar să-ţi iei pe blog awardul, dacă-ţi place!

      Ștergere
  8. Dupa cum ai observat deja eram wow:o acum sunt si mai si :)) Multumesc muult de tot:X

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu cred ca stiu ce ti-as darui de Craciun, dint toata inima ar venii darul! O excursie la Bethleem! Ti-ar place?
    Nu am luat cadoul ptr ca nu îl vad te rog expediaza-l pe mail! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  10. Iti multumesc draga Asia!
    Eu ti-as darui de Craciun papucei de casa, in varf cu un fes de Mos Craciun cu clopotei si la fiecare pas sa zornaie!
    Sper sa-ti placa! Nu stiu insa ce parere o sa aiba sotul tau! :)
    Seara placuta draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) cred că s-ar amuza copios şi-ar râde de mine tot timpul!
      Mulţumesc frumos, Melly!

      Ștergere
  11. Ti-as darui lampa lui Aladin...si acelasi lucru il vreau si eu de Craciun. Modest, nu? Multumesc de nominalizare...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte...! da-ţi mulţumesc! prima dorinţă va fi să primeşti şi tu un djin. :)

      Ștergere
  12. Mulţam fain de cadou!
    Nu mă prea pricep la făcut cadouri,dar cred ca florile sunt o bucurie pentru oricine le iubeste!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  13. sar-mana...aaa... eu mi-am facut blog...ma rog , eu il numesc jurnal mai modern...asa ca am spus tot :)

    RăspundețiȘtergere
  14. aaa...am uitat , eu ti-as darui o floarea Craciunului , aceaa care devine rosie :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc pentru darul tau, Anastasia. Il iau la mine – imi pare rau ca nu stiu cum sa fac pentru ca facand click pe foto sa ajunga la tine cei care citesc :(
    Un cadou de la mine, de Mos Craciun? Cred ca iti plac si filmele de desene animate asa ca ti-as oferi un DVD cu Tweety, un “Jerry” din lumea pasarilor. Dar ti-as oferi si un volum cu catrenele lui Omar Khayyam, care canta frumusetea vietii – bucuria vietii dar si tristetea…
    Acestea ar fi de la mine; lui Mos Craciun ii scriu sa iti ofere un “circuit turistic” prin marile capitale ale lumii crestine; un circuit in care sa ai ocazia sa cunosti si ceea ce nu cunosc turistii obisnuiti.
    Viata fericita alaturi de cei dragi!
    Cu drag,

    P.S. Te rog si pe tine sa ierti intarzierea reactiei dar PC-ul si-a propus sa-mi puna rabdarea la incercare! A reusit sa ma determine sa caut un curs pentru a invata sa depanez computere… Am gasit, dar e inceput deja – ma voi inscrie abia in… Martie 2013! Ufff!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Câte daruri... m-ai copleşit Diana! Mulţumesc frumos!
      Toate-mi plac şi, culmea, mi se potrivesc!
      De altfel, toţi mi-au dăruit numai daruri potrivite mie!
      Chiar atât de transparentă să fiu?!
      Pup şi spor la curs!

      Ștergere