duminică, 25 noiembrie 2012

cuibul de viespi



5 comentarii:

  1. cinematografia de AUR! valoroasa înregistrare!

    sa ai o saptamâna cat mai placuta! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intenţionez să fac o cură de filme româneşti... duminica...
      O săptămână minunată, Carmen!

      Ștergere
  2. Da, l-am vazut acum ani buni. De fapt de vreo doua ori sau poate chiar trei. Iar piesa...de alte ori. Pe fuga, m-am uitat si acum...vreo 7-8 minute adunat. Imi place, e o adevarat bijuterie.
    O saptamana buna sa ai, Anastasia!

    RăspundețiȘtergere
  3. Una din piesele mele preferate, alaturi de Titanic Vals! :)
    Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hahahaha ... unul din frumoasele filme vechi. Mama cat imi mai placeau cand eram mica. Acum din pacate nu mai am timp sa le urmaresc. O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere