vineri, 9 noiembrie 2012

orange weekend flowers...


 
 
 

20 de comentarii:

  1. "Oranje boven, oranje boven, leve de koningin!"
    Hahahahhahah!!! Acum tradu! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da asa e!
      Un singur lucru ai omis! "Oranje'?! Ce e asta?

      Ștergere
    2. Nu si da.... :))
      Este portocaliu dar aici este numele casei regale! Beatrix van Oranje-Nassau!

      Ștergere
  2. Ultima poza imi place cel mai mult, desi toate sunt frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt minunate! Nici nu stiam ca e o postare cu flori...Vazand ca ciclic apari la tine flori minunate, in aceeasi culoare, am privit mai atent si am vazut ca...da.
    Nu cred ca pe pamant e ceva mai minunat decat florile...
    Imi plac toate. Pe ultima chiar o am...in trei variante de culoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, particip în weekend la ceea ce se cheamă weekend flowers, pe alte două siteuri.
      Am găsit postări foarte frumoase, am descoperit oameni minunaţi şi oraşe cochete...
      Vizitez săptămânal doar câteva siteuri pe care le-am ales... timpul nu-mi permite mai mult! dar mă bucură şi atât!

      Ștergere
  4. das letzte Bild gefällt mir besonders gut
    LG vom katerchen der ein schönes Wochenende wünscht

    RăspundețiȘtergere
  5. Those are such lovely orange blooms. I love orange.

    RăspundețiȘtergere
  6. Such beautiful orange flower photos!

    RăspundețiȘtergere
  7. Gorgeous flowers in my favorite colour!

    RăspundețiȘtergere
  8. Amazing flower shots, the last is the best!!!
    Greetings
    moni

    RăspundețiȘtergere