duminică, 18 noiembrie 2012

sărbătorile...hand made!!!! propunere

Minnie mi-a dat o idee grozavă... să ne pregătim de sărbători. Cum? Ea ne dăruieşte bomboane, iar noi trebuie... să le merităm. :))  Aşa că m-am gândit aproximativ 1 minut şi am încropit în alte 2,  câteva mici aranjamente de Crăciun.
 
Vă propun să realizăm aranjamente, simple sau nu, hand made şi să le postăm în Ajun de Crăciun şi, eventual, în toată perioada sărbătorilor. Am văzut şi la Carmen un colaj interesant...
Sau...
... poate organiza cineva un concurs pe blogul personal (Elly,Carmen,Minnie, SoriN..)
... miercuri, 19 decembrie,  să avem o WW cu tematică...
Ce părere aveţi?

Şi-acum să vă arăt ce am făcut:
aranjamentul 
     l-am "transformat" în felicitare:

 

4 comentarii:

  1. Frumoase ornamente de iarna, pacat ca nu ai fotografii mai mari sa le vedem mai bine.

    Duminica buna !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu ştiu ce program să folosec pentru asta şi nici nu am timp să caut.. :(
      mulţumesc! o săptămână căt mai lejeră!

      Ștergere
  2. foarte frumos...eu am in pregatire..plus ca pe la mine...a venit Mosul :)

    RăspundețiȘtergere